O najlepszej formie i stemple na sprzedaż.


Z każdą stroną art-journala utwierdzam się w przekonaniu, że w scrapbookingu nie istnieje chyba żadna doskonalsza forma. Mogę lubić wiele innych, ale tylko żurnalowanie dodaje takich skrzydeł :)
W dodatku sprawdza się w każdych warunkach, nawet podczas prawie-video - konferencji z trzema superowymi dziewczynami (Moriony, Zuza, Owca- dzięki - mam skurcz twarzy od śmiechu nadal :D). 
Oczywiście w żurnalowaniu potrzebuję trochę skupienia i dlatego stronę, którą zaczęłam wczoraj dokończyłam dziś. Efekt jest taki:



Moje wpisy powstają w zeszycie z Projektu-zeszyt prowadzonego przez Michelle. Zeszyt już się zapełnia i powoli pęka w szwach. Coraz trudniej jest mi go zamykać :)


Natomiast kilka dni temu zmierzyłam się z papierami firmy EchoPark i było to dla mnie spore wyzwanie. Jednak strach okazał się niepotrzebny. Przygotowałam walentynkę :)


 Po szczegóły użytych materiałów i obejrzenie jeszcze jednej pracy zajrzyjcie na bloga CraftHouse. Czeka tam na Was również KONKURS!



To będzie już chyba ostatnie zdjęcie z zimowego tygodnia. Tak, wiem, mój tydzień okazał się krótki, ale to było do przewidzenia. Śnieg stopniał, mróz puścił, pies już mi nawet nie pozuje :)

Przygotowywałam się ostatnio psychicznie do robienia porządku w scrapach i znalazłam kilka stempli, których już od dawna nie używam, więc leżą bezsensownie. A więc sprzedam:



Stemple TimaHoltza, gumowe na piance:
1. kolażowy - 11zł
2. pan z parasolem - 9zł
3. czacha - 8 zł - rezerwacja Viva
4. samochód bardzo ładny - 8zł - rezerwacja - Natolin

Stemple 7Gypsies z zestawu Steampunk - przezroczyste:
5. nie wiem jak to nazwać :D - 3zł - rezerwacja Viva
6. zegar - 2zł - rezerwacja Natalia O.
7. zestaw fig :D - 1,50zł - rezerwacja Natalia O.
8. klucz - 1,50zł - rezerwacja Natalia O.
9. Dwa napisy: Plate VI i Plate IX - 1,50zł
10. dłoń - 1,50zł - rezerwacja Viva
11. odcisk palca - 1,50zł - rezerwacja Cejlon
12. linijka - 2zł - rezerwacja Chwilka
13. druga linijka - 1,50zł - rezerwacja Chwilka
14. dłoń wskazująca - 1,50zł - rezerwacja Viva

+ wysyłka wg cennika poczty polskiej.

Jak ktoś weźmie większą ilość to zrobię mu promocję :D
Chęć zakupu proszę w komentarzu wyrazić :)

Comments

  1. ja bym chciała, Czekoczynko, ten samochód TH - będziesz na spotkaniu scrapowym w scrapstudiu? :)

    ReplyDelete
  2. to ja obie linijki :) jesli można poproszę

    ReplyDelete
  3. a w ogóle to świetne prace, szczególnie żurnalowy wpis - i na dodatek zrobiony na mojej stronie :P

    ReplyDelete
  4. jak jeszcze jest 3 i 14 to ja bym chciała :-)

    ReplyDelete
  5. Natolin oo, to Twoja strona? Dobrze wiedzieć :) Rezerwuję Ci samochód. O którym spotkaniu w ScrapStudiu mówisz?
    Chwilka można :D Rezerwuję.
    Viva Linijki zarezerwowała Chwilka, więc będziesz druga w kolejce jakby co :)

    Niedługo wyślę do Was maile :)

    ReplyDelete
  6. Obserwuję po cichu Twojego bloga od dłuższego czasu. :)
    Kolejny inspirujący wpis.
    Chciałabym zakupić nr 6 7 8 i 5.
    Jeśli są jeszcze dostępne to proszę o wiadmość na ogonowska.natalia@gmail.com - z informacjami jak sfinalizować zakup.

    ReplyDelete
  7. ja zegar numer 6 poproszę :)

    ReplyDelete
  8. Ja poproszę 11 i 6. Czy mogę odebrać i zapłacić na niedzielnych warsztatach w scrapStudio?? O spóźniłam się minutkę... Ale staję w kolejce.

    ReplyDelete
  9. ja zdecydowana jestem :)meila napisałam :)

    ReplyDelete
  10. kolażowy i z parasolem węzmę chętnie ja:)
    przywieziesz?

    i zeszyt też- koniecznie!!!!

    ReplyDelete
  11. ojacie, jaka ja ślamazarna jestem. przegapiłam taką okazję na fajoskie stemple :)

    a Twoje żurnale to jest w ogóle dla mnie wyższy poziom wtajemniczenia, nie wiem jak Ty to wszystko robisz, myślę, że kupujesz gotowe z jakiejś fabryki zajebistych żurnali i udajesz, że ludzkie ręce mogą coś takiego zdziałać :)

    ReplyDelete
  12. Jakie cudne prace! Szczególnie ta walentynka, chciałabym taką dostać, kto wie, może mój kocur coś mi w tym roku wręczy?

    ReplyDelete
  13. jak to, nic już nie ma??????? :(((((( ja tej dłoni wskazującej poszukuję od kilku miesięcy, poluję, poluję i znowu pudło :(((

    ReplyDelete
  14. Trzpiocie rękę wskazującą mogę Ci sprzedać tą drugą - od ust sobie odejmę dla Ciebie :D
    Chimera - ślij adres mailem, walentynka jest Twoja :D
    Lejdi ojej jaka Ty jesteś miła, aż tu omdlewam :)) Dziękuję :*
    Cynka Przywiozę!

    ReplyDelete
  15. kurcze... czachę chcę! gdyby Viva zrezygnowała.

    ReplyDelete
  16. nie rezygnuję, też polowałam :-)
    czekam na maila od Czeko :-)

    ReplyDelete
  17. Czeko, jestem oszołomiona - kolejne strony - coraz doskonalsze - coraz głębsze - porywające.
    jak ty to robisz?

    ReplyDelete
  18. Fabulous post full of inspiring ideas! Thanks!

    ReplyDelete
  19. o mamo, naprawdę ? biorę z pocałowaniem w obie !!!!! hura! hura! hura!!!!!! jeżeli oferta nadal aktualna to poczekam grzecznie z odbiorem na warsztaty u Cynki :))))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts